Japan Earthquake "take my hand" by Blaise Plant
Released Charity Download on April 11 2011.
先日発行したメルマガや twitter、facebook でご覧になった方もいらっ
しゃると思いますが、ここでも、日本語と英語で紹介させて頂きますね。
皆さんは、日本で活躍している"Monkey Majik"というバンドをご存知ですか?
4人のメンバーのうち、2人の外国人は、カナディアンだったのですね☆
彼らは、毎日津波の現場に行って本気で復興のためにボランティアをして
います。メンバーのBlaise Plantがこの災害についての歌を作り、先日、
Charity Download が開始されました。
私は、友人からのメールでこの事を知ったのですが、ここに一部彼女のメール
を抜粋してご紹介しますね。(掲載の許可を頂いています)
『ブレーズは自分の家(仙台)も住めなくなっていて、私の息子のオフィスの
3階で息子と一緒に生活していますが、毎日ボランティアに出かけています。
この曲はオフィスの1階のジムの片隅に、にわかスタジオを設置してつくった
とか。』
YOUTUBE: "take my hand"
http://www.youtube.com/watch?v=rEOMGVsi6r4
ダウンロードはここから
http://blaiseplant.syncl.jp
Monkey Majik、日本では、とても人気があるそうですね♪
2009年、『天皇皇后両陛下のカナダ御訪問』の際、親善大使として任命され、
バンクーバーに来日、両陛下の前でも演奏しています☆
その時のニュースは、こちら、
http://www.inmusic.jp/ano/news/monkey_majik_1.php
First of all, I want you to listen this song, because it's so beautiful and lovely.
Beauty and love bring us real abundance for our souls.
This is a charity download for Japan Earthquake by Blaise Plant.
Blaise is Canadian singer song writer from a Japanese pop band
"Monkey Majik".
They live in Sendai which is affected area in Japan.
They are working as a volunteer for disaster reconstruction with Japanese people every day.
Blaise lost his house, he live with his best friend (my friend's son)
at the friend's office.
I heard that they set up a temporary studio for recording this music
in the corner of that office.
Watch YOUTUBE:
http://www.youtube.com/watch?v=rEOMGVsi6r4
You can download here:
http://blaiseplant.syncl.jp
Monkey Majik is really popular band in Japan. :)
They performed in front of Japanese Emperor Akihito and Empress Michiko when the imperial couple visit Ottawa in 2009.
http://www.breitbart.com/article.php?id=D98SBQG01&show_article=1
Embassy of Japan in Canada
http://www.ca.emb-japan.go.jp/canada_e/EEV/summary-eev_09.html
I hope you will like it!
Watch YOUTUBE:
http://www.youtube.com/watch?v=rEOMGVsi6r4
You can download here:
http://blaiseplant.syncl.jp
"take my hand"、私も早速ダウンロードしました。(^^)v
♫ ささえになれ〜、光になれ〜、輝く〜、
Take my hand, no matter where you are ひとりじゃない〜♬
Soooo~~ Beautiful! :')


