2011年04月14日

"take my hand"




Japan Earthquake "take my hand" by Blaise Plant

Released Charity Download on April 11 2011.


先日発行したメルマガtwitterfacebook でご覧になった方もいらっ
しゃると思いますが、ここでも、日本語と英語で紹介させて頂きますね。


皆さんは、日本で活躍している"Monkey Majik"というバンドをご存知ですか?
4人のメンバーのうち、2人の外国人は、カナディアンだったのですね☆

彼らは、毎日津波の現場に行って本気で復興のためにボランティアをして
います。メンバーのBlaise Plantがこの災害についての歌を作り、先日、
Charity Download が開始されました。

私は、友人からのメールでこの事を知ったのですが、ここに一部彼女のメール
を抜粋してご紹介しますね。(掲載の許可を頂いています)

『ブレーズは自分の家(仙台)も住めなくなっていて、私の息子のオフィスの
3階で息子と一緒に生活していますが、毎日ボランティアに出かけています。 
この曲はオフィスの1階のジムの片隅に、にわかスタジオを設置してつくった
とか。』

YOUTUBE: "take my hand"
http://www.youtube.com/watch?v=rEOMGVsi6r4

ダウンロードはここから
http://blaiseplant.syncl.jp

Monkey Majik、日本では、とても人気があるそうですね♪

2009年、『天皇皇后両陛下のカナダ御訪問』の際、親善大使として任命され、
バンクーバーに来日、両陛下の前でも演奏しています☆

その時のニュースは、こちら、
http://www.inmusic.jp/ano/news/monkey_majik_1.php


First of all, I want you to listen this song, because it's so beautiful and lovely.
Beauty and love bring us real abundance for our souls.

This is a charity download for Japan Earthquake by Blaise Plant.
Blaise is Canadian singer song writer from a Japanese pop band
"Monkey Majik".

They live in Sendai which is affected area in Japan.
They are working as a volunteer for disaster reconstruction with Japanese people every day.

Blaise lost his house, he live with his best friend (my friend's son)
at the friend's office.
I heard that they set up a temporary studio for recording this music
in the corner of that office.

Watch YOUTUBE:
http://www.youtube.com/watch?v=rEOMGVsi6r4

You can download here:
http://blaiseplant.syncl.jp

Monkey Majik is really popular band in Japan. :)

They performed in front of Japanese Emperor Akihito and Empress Michiko when the imperial couple visit Ottawa in 2009.
http://www.breitbart.com/article.php?id=D98SBQG01&show_article=1

Embassy of Japan in Canada
http://www.ca.emb-japan.go.jp/canada_e/EEV/summary-eev_09.html

I hope you will like it!

Watch YOUTUBE:
http://www.youtube.com/watch?v=rEOMGVsi6r4

You can download here:
http://blaiseplant.syncl.jp


"take my hand"、私も早速ダウンロードしました。(^^)v

♫ ささえになれ〜、光になれ〜、輝く〜、
Take my hand, no matter where you are ひとりじゃない〜♬

Soooo~~ Beautiful! :')



posted by Kumiko West at 18:16| 日記 | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする
×

この広告は90日以上新しい記事の投稿がないブログに表示されております。